斑比

姑娘啊 你真傻呀 你总在躲着我这支爱情的箭啊

 
Whatever Will Be, Will Be - Doris Day

When I was just a little girl当我还是个小女孩的时候,

I asked my mother, What will I be我问我妈妈,我会变得怎么样?

Will I be pretty, will I be rich我会变得漂亮吗?我会变得富有吗?

Here's what she said to me她是这样告诉我的

Que Sera, Sera,世事难预料

Whatever will be, will be顺其自然吧

  8
评论
热度(8)

© 斑比 | Powered by LOFTER